I've got a feeling this years for me and you.

Mui Ne 23 december

Nu är vi i Mui Ne och det är väldigt vackert här. Hittills har vi legat vid stranden, åkt på utflykt med en hög chaufför, varit i en fiskeby, ätit fried rice, bott på ett hotell och sen bytt igen och blivit erbjudna ett barn. Med mera.

Det gör inget att vi inte firar en vit jul. Tvärtom. Vi byter ut glöggen mot mojito och snön mot havet. Jag klagar inte.

Men jag saknar Simon. Jag pratade med honom fem timmar inatt och låg uppe till 5 på morgonen. Och jag blev arg på honom idag när jag inte fick min laddare till systemkameran att fungera. Tycker han borde vara här och hjälpa mig.

God jul.

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina Säfström

Gott nytt år på er båda. Saknar er. Förväntar mig varje dag på jobbet att träffa nån av er eller båda. Men vi ses ju snart Agnes. Kram så länge!

2013-01-01 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0