Vi är förlorade. Vi två.

Efter sex jobbdagar är jag ledig. Så utmattad att jag somnade med datorn på magen igårkväll. Men nu när jag inte kan sova tänker jag på dig. Jag vill att du sover bakom mig och lägger din arg runt min mage och drar mig till dig som du brukar. Jag vågar inte smsa dig för jag vill inte att du ska vakna för tidigt. Men jag har legat uppe och tänkt på dig i två timmar. Jag tänker på hur fin du är och att du tycker om jag mig och jag dig. Hur ödet alltid har ett finger i spelet och bara man har tålamod så kan saker och ting lösa sig helt perfekt.

Och jag vill att du sover bredvid mig nu för då sover jag som bäst och du gör mig trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0