Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen ramla jag omkull igen.

Mandag 30 april Rainbow Beach

Hej! Nu har vi kommit tillbaka fran campingen och det var sjukt kul. Det roligaste var latt att kora bil pa stranden. Vi akte till regnskogen och olika sjoar, campade pa stranden och hade valdigt kul. Vi hade lite otur med vadret for det regnade mesta tiden men allting blir var man gor det till.

Ikvall ska vi ta en nattbuss till Airlie Beach. Vi vill aka runt i Whitsundays bland de olika oarna. Vi ska formodligen till Whitehaven Beach som ar rankad som en av topp 5 finaste stranderna i varlden. Det ar inte helt fel.

Har kommer en sa kallad bildbomb. Hatar det ordet. Bildbomb. Hua.









Kommentarer
Postat av: ann och thomas

Utan Puh skulle äventyret vara en omöjlighet, sa Kanin högtidligt.... Omöjligt utan mig! En sådan björn är jag! sa Puh stolt för sig själv. citat: Nalle Puh

Kanon bra bildbombning!

kram Ann

2012-04-30 @ 13:46:17
Postat av: Mamma

Underbart!

Saknar dig!!!

2012-05-01 @ 11:09:46
Postat av: Joanna Rebecca

Sjukt fina bilder!

Saknar dig<3

2012-05-01 @ 16:19:42
URL: http://joannarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0