We've been on the run. Driving in the sun.

Nu har vi varit i Los Angeles i några dagar och man kan säga att jag känner en slags hatkärlek till den här staden. Det är fullkomligt fantastiskt och staden skriker ut glädje och hopp. Beverly Hills tog mig med storm. Att kolla över bergen med de fantastiska husen var en mäktig känsla. Dock är det många hemlösa och allt är lite överdrivet och lite falskt. Det sista får man väl ta med en nypa salt.

Det första vi gjorde när vi kom hit var att hyra en röd mustang som vi ska ha de här tre veckorna. Eric valde bil. Vi har varit i fantastiska Santa Monica, varit i The Grove, träffat Simons syster Alice och hennes man och idag var vi på universal studios vilket var bland det roligaste jag gjort. Imorgon bär det av bort från den här staden vidare mot Santa Barbara.

Det har varit händelserika dagar här men något säger mig att jag inte är klar med LA än.


Kommentarer
Postat av: Carina Säfström

Kul att höra av dig. Jag är så avundsjuk ska du veta. Ha det så jättebra! Kram

2013-03-28 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0