1 Augusti

Godmorgon! Jag är redan vaken. Förut sa jag att jag hade ont i mitt bäcken, nu har jag det i baken också. Hmm, alltså inte i utan på, eller vad man säger.. Det värkar när jag sitter ner. Jag kommer få stå på bion! Undrar vad Kevin säger om det.

Idag är det iallafall 1 augusti, vilket jag tycker är heeelt galet. Tiden går så fort så det är inte sant. Men jag försöker att tänka positivt så här är några saker som jag har att se fram emot i höst.


* Jag börjar andra året i gymnasiet.

* Jag får träffa alla vänner från skolan som jag hoppas att jag kommer umgås mer med i höst.

* Vira kommer hjälpa mig att ta hand om Max. Det är kul för hon är jätteduktig och verkligen avgudar honom och skämmer bort honom.

* Jag kommer förhoppningsvis åka ner till Skåne rätt så mycket. Jag hoppas att jag kan göra det mer nu än vad jag har kunnat tidagre.

* JAG ÅKER TILL THAILAND!


Jag tycker om listor, dom är så...konkreta liksom. Nu ska jag snart ut med hundarna. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0