3 timmar onödigt hål

Hej!

Nu sitter jag i datasalen och gör absolut ingenting. Vi har ju 3 timmars hål nu och det är verkligen hur dåligt som helst. Jag har sammanlagt ungefär 2 timmars resväg hem och efter det ska jag ut till stallet och fixa med hundarna och det tar ju minst 2 timmar det också. Så åh.
 
Det känns så himla onödigt att sitta i skolan och bara..sitta, när jag vet hur bra jag hade kunnat andvända den här tiden.

Vår handledare skulle iallafall försöka hitta någon bra lösning så vi slipper ha det så här. Jag hittade lite gamla bilder från förra året. Tänk att jag redan har gått på den här skolan i ett år. Helt sjukt ju.




Haha kolla Mickes min!






Åh vad jag vill ha långt hår igen






Kommentarer
Postat av: Agnes

var har du köpt tröjan på den andra bilden ? :O

2009-09-04 @ 18:41:27
Postat av: Agnes

SVAR: Från HM:)

2009-09-06 @ 17:29:23
Postat av: Annan agnes

Heter åxå agnes!haha

2010-12-11 @ 12:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0