åttlingar (?)

På måndagar har vi börjat en ny kurs i skolan, nämligen reklam. Hittills tycker jag att det verkar roligt. Idag fick vi vår första uppgift som var att göra ett flygblad och göra reklam för att vi själva var jättebra på att sitta barnvakt och att man defenitivt skulle lämna över sina barn till oss någon dag i veckan.

Iallafall så sökte jag lite random på barn på google och hittade DET HÄR!



Kvinnan har åtta barn i magen! Helt sjukt! Jag och Elin blev helt chockade när vi såg den här bilden. Jag är tvilling och då är det mycket stor risk att man själv får tvillingar, eller kanske till och med fler. Men jag hoppas INTE att jag får åttlingar (?) Om jag var hon skulle jag bara ligga i sängen och inte kunna röra mig, och tänk sen på förlossningen!


Kommentarer
Postat av: torkel

sexig mage hon kommer få efter det där...

2009-08-31 @ 19:35:59
Postat av: Anonym

Se det inte som att det kan vara en risk att du kan få tvillingar eftersom du själv är tvilling. Se det som att det är en chans att du kan få tvillingar!!! Fråga mig, jag har bara positiva erfarenheter!!! Kram Mamma!

2009-09-03 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0