Dag med Elin och Jessica

Idag var jag på Ung08 med Elin och Jessica. Det där med Ung08 var kanske inte riktigt min grej, men med goda vänner så hade jag ändå hur roligt som helst!

Bilder:


Jessica tog kort på en hela tiden när man inte märkte det


...


Här var lite folk som stack ut, gubben till höger var läskig


Honom skulle man inte vilja träffa sent i sthlm helt själv


Jessica och Elin


Glada flickor, haha Elin ser så självsäker ut på denna bild,söt!


Jag och Elin  helt oförberedda


PS. Kolla in Jessicas blogg! Jessiiiru.blogg.se.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

haha agnes det var verkligen inte vår grej ung08=P <3

2009-08-15 @ 15:24:15
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0