datan,tiden,skolan...

Om man (iallafall jag) sätter mig vid en data så blir man fast flera timmar. Jag kan vara utan den i flera dagar om jag är borta eller så, men sen när jag väl kommer hem så är bland det första jag gör att sätta mig vid datan. Frågan är vad man gör? Jag kikar runt på massa bloggar. Men det borde ju inte ta flera timmar?

Det är lite skrämmande hur tiden bara flyger iväg utan att man är medveten om det. Det där med tid är också skrämmande. Tänk hur mycket tid man har "förlorat" när man har suttit vid datan och egentligen inte gjort någonting, och tänk hur mycket nytta man kunde ha gjort istället!

Men för mig är datan något avkopplande också, så det är nog mitt sätt att stressa ner på kvällen.

Nåja. Idag har jag inte gjort ett skit, typ suttit vid datan hela dagen. (Ni förstår var jag menar!) Nu har jag precis gått ur från duschen och ska göra mig iordning för att gå och lägga mig. Jag vet att det är tidigt men jag är trött (man blir ju så trött av att sitta vid datan hela dagen..) Imorgon börjar skolan. Jag hoppas att vi börjar halv tio, för jag har sagt till både Menge och Jennifer att det var då. Vi får se imorgon om det var rätt..

Nehej, godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: *Em

HELLO KITTY TÄVLING! Vinn ett STORT gosedjur! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-1.html

2009-08-20 @ 12:44:02
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0