en väldgit kort dag

Hejhej! Idag var ännu en dag i skolan. Vår lärare i UF var sjuk idag så vi fick sluta redan tjugo över två! Riktigt skönt. Då gick jag ner på stan och träffade Torkel och vi fikade, efter det åkte jag hem. Torkel äter middag med sina vänner nu men kommer hit senare.

Imorgon åker han ju neråt igen...

Men nu ska jag inte tänka på det! Idag när jag kom hem så låg Stickan på mitt nattduksbord och såg jättesöt ut, så jag gick och hämtade systemkameran för att ta ett kort. Men när jag tog ut den märkte jag att den hade varit på on hela tiden så den hade inga batterier. Då sa jag till Ellen och Jocke "vem fan är så dum så den lägger in kameran på on och sen går? det måste vara DU Ellen". Då sa Ellen att det var jag, och när jag tänker efter så kan det mycket väl vara så...

Jag tog iallafall kort med mobilen, det blir inte riktigt lika bra men det funkar.

Hon hittar alltid udda ställen att ligga på, som det här


Eller varför inte i min väska kanske?

Det skulle inte förvåna mig om jag hittade henne i toaletten eller något annat konstigt ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0