ett litet extrajobb

I fredags förra veckan så gick jag till Kallfors restaurang och frågade om de hade några helgjobb osv för då kunde jag tänka mig att kunna jobba. De hade fullt med folk iallafall den här månaden, men om någon blev sjuk så skulle de ringa mig. Plus att nästa månad så skulle det säkert finnas jobb till mig sa han Och nu är det så att på söndag så skulle min vän Frida egentligen jobba, men kan inte. Och då fick jag jobba istället! Så nu är jag på lite bättre humör, det ska faktiskt bli roligt tycker jag.


Det betyder också att: jag kan åka ner till Torkel oftare, vi kan ha ett bättre förhållande, jag blir lyckligare och förhoppningsvis han också. Perfect.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! :D

2009-09-01 @ 19:25:45
URL: http://sandrasvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0