extrem huvudvärk

Hej alla glada! Nu har jag precis varit ute och ridit. Känner nu efteråt att det inte var så bra med tanke på att jag har såååå jävla ont i huvudet. Har haft extrem huvudvärk i 3 dagar nu och kan knappt gå ibland för att det gör så ont, då måste jag sätta mig ett tag och vila. Jag har problem med migrän (haft det i 1 år nu), men det här är något annat. Om det fortsätter så här så ska mamma ringa en läkare.

Igår var jag och Eric ute och åkte motorcykel i  några timmar, det var kul. Har åkt det med han sen jag var sex år, men  nu var det ett tag sen.

Planerna för idag är iallafall att typ sola och fixa här hemma ett tag, sen åker jag ut till landet ingenstans (Mörkö) och träffar Torkel. Imorgon ska vi ut och segla med Torkels pappa, det blir nog kul. På torsdag ska jag, Ellen, Jocke och Torkel typ till skansen tror jag? Torkel vet inte om det än så jag borde kanske säga det till han.

Nej nu måste jag se till så något händer. Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0