jag är inte ensam

Då kom den där dagen som man i början av sommarlovet tänkte "den dagen är så långt borta, det kommer ta lååång tid innan den är här".

Nja. Torkel och jag hade en fin sommar och vi gjorde mycket, men det känns ändå som att det inte var så längesedan man tänkte dom tankarna. Men nu är den dagen här och jag mår.. bra. Har inte gråtit en enda dag idag! Vilket kanske kan vara lite konstigt med tanke på att jag har gjort det väldigt mycket den senaste veckan för att han ska åka.

Han åkte tidigt i morse, jag följde med honom och sa hejdå och efter det åkte jag till skolan. Jag är lite förvånad att jag mår så här bra faktiskt. Men jag är helt övertygad om att jag kommer ligga och gråta ikväll och tänka att det är väldigt ensamt i sängen.

Förmodligen kommer jag be Ellen sova med mig, då känns det inte lika ensamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0