mycket bio för mig alltså

Hej! Igår bloggade jag inte. Anledningen var att jag och Torkel firade 1½ år. Vi åkte till stockholm och gick på djurgården, såg Public Enemies (som var skitbra) och åt på restaurang mm. Vi hade det hur bra som helst.

I Lördags var jag och såg Sommaren med Göran (värst var jag går på bio alltså) med Kevin och Sara. Den filmen var nog ännu bättre tror jag, jag skrattade hela tiden. Det var en äkta "må bra film". När vi skulle åka hem så var alla tåg inställda pga något fel. Så vi kunde inte komma hem! Då ringde Sara sin vän Patrik som var så snäll som hämtade oss i Stockholm och skjutsade ut oss till Mörkö där Torkel och hans vänner var. Med dom så spelade vi poker hela natten. Det var kul. Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0