nu är värmen tillbaka!

Idag märktes det att sommarvärmen har kommit tillbaka, underbart! Jag och Torkel har gjort en hel del idag. Det började med bad på Grevens, sen åt vi på grillen men Pontus och Gustav, senare åkte vi fyrhjuling och massa massa mer. En riktig sommardag.


Torkel på stranden. Jag har en spricka på min kamera så det är därför det är ett hål i bilden typ.

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min pojkvän, vi ska ju upp relativt tidigt imorgon. Han lånade mammas body butter precis (som typ är i flytade form för man sprutar den på kroppen som en parfym, typ). Man ska ta ett sprut och ha det över hela kroppen, men han tog flera stycken så han luktar (stinker?) jordgubb och champagne nu. Han är söt min pojkvän.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0