tandläkaren...

Idag är vi uppe med tuppen, igen. Torkel ska nämligen till tandläkaren vid halv tolv. Under hela helgen så har han gått runt och varit butter, och jag har verkligen inte haft någon aning om varför. Men efter ett tag förstod jag att det var för att han ska till tandläkaren idag. Det är någonting som han verkligen inte gillar. Jag har försökt övertygat honom att det kommer gå bra.

Igår var min och Torkels familj ute och seglade tillsammans. Det var väldigt mysigt. Mitt ute på sjön så fick jag någon känsla typ "jääääävlar vad jag saknar min bästa vän", Sara alltså. Så vi ska träffas imorgon.

Nu ska vi snart åka, bussarna här från landet går ju så himla sällan... Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Fin blogg ! =) <3



Kolla gärna min, www.nixie.blogg.se

2009-08-10 @ 12:30:56
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: hej Anges, det är klart jag kommer i håg dig, dig och Ellen! :) tack så mycket, detsamma! med mig är det bara bra, hur är det med dig? :)

2009-08-10 @ 17:47:00
URL: http://matildalonngren.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh gumman va gullig du är, längtar! <3

2009-08-10 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0