dag på skansen

Hello! Idag har jag, Torkel, Ellen och Jocke varit på skansen. Torkel ville först inte, men efter en stund väl inne på skansen så blev han som en fet unge i en godisaffär och ville kolla på allt. hahha. Jag älskar honom, mest.

Lite bilder dåraaaa.


En bild på mig när jag inte var "beredd" och en ihoptryckt bild på Torkel. Muppar:)




Den där påfågeln blev typ kär i Ellen, nosade och gick efter henne. Galen!

Juste, den här sommaren har jag inte varit så mycket med Malin. Hon har varit borta hur mycket som helst och så har vi jobbat mycket båda fast olika veckor. Idag så frågade hon om jag ville vara med henne imorgon, men då ska ju jag ut och segla. Och nästa vecka så åker hon till deras stuga, synd!

Nu ska jag gå till Torkel som väntar på mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är blond! :o det ser skitsnygg ut!

2009-08-07 @ 23:12:05
Postat av: Hemlig beundrare...

Jag kan inte göra annat än att hålla med Elin <3

2009-08-09 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0