ett rörigt inlägg som ingen behöver läsa

Just nu har jag så tråkigt. De flesta av mina vänner är upptagna idag för att de är med sina pojkvänner. Torkel är i sthlm och ser Coldplay just nu.

Han åker ju på onsdag, tidigt. Eftersom att jag går i skolan nu så trodde jag att han ville vara med mig en ledig dag innan han åker. Men istället väljer han att vara med sina vänner från Lund hela helgen. Det gör mig rätt besviken. Jag har aldrig några synpunkter när han är med sina vänner, jag tycker att det är bra. Ett förhållande ska inte kännas som ett fängelse och man ska kunna vara själv, med sina vänner, familj eller vad man nu vill göra utan att det ska vara några problem.

Men. Som sagt, han åker snart. Han kommer  vara jätteupptagen när han kommer ner säger han, med så mycket fester, nollningar osv. Jag vet inte när vi kommer träffas igen. En månad? 5 veckor? Längre? Ingen av oss vet.

Då trodde jag att han ville ta vara på tiden innan han åker. Han säger att vi har varit med varandra hela sommarlovet så då borde jag inte bli sur om han är borta en kväll. Men shit alltså! Jag VET att vi har varit mycket med varandra i sommar, jag har velat det, hoppas du har det också? Jag blir inte ledsen för att han är med sina vänner, för mig kan han vara med dom när som helst. Under hela sommarlovet skulle jag inte blivit ledsen om du hade varit med dina vänner jättejättejättemycket.

Det handlar inte om det!

Det handlar om att jag trodde att du innan du åkte ville spendera en ledig dag med din flickvän. De som du har umgåtts med nu hela helgen är dina vänner från Lund, ni kommer träffas hela tiden där nere, göra allt tillsammans. Om jag var du skulle jag tagit en dag den sista helgen här till att vara med dina vänner, och den andra till att med mig. För som sagt så vet vi ju inte när vi ses igen.

Jag vet att du gör precis som du vill. Det var väldigt längesedan som jag kände mig så bortpriotirad. Om du inte vill så vill du inte.
Jag trodde bara inte det om dig Torkel
.

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin dag

2009-08-23 @ 10:17:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Elin

jag älskar dig, mycket!

2009-08-23 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0