snart åker han

Klockan 2 i natt väcktes jag av att Torkel ringde. Han och hans vänner skulle gå ut igår en sista gång innan han åker ner till Skåne igen. Precis innan de gick ut så fick Torkels bror axeln ur led pga något de gjorde, så de hade  varit på sjukhus i några timmar. Efter det så skulle de åka hem, och då ville Torkel komma och sova med mig. Så självklart fick han det.
Direkt när han vaknade så skulle han iväg igen för att träffa hans vänner igen. Jag förstår att han vill göra det, den här helgen är sista gången han har möjlighet att träffa dem innan han åker.

Jag vill inte tänka på det, men på fredag är det sista gången jag ser Torkel innan han åker. Jag vet att man ska tänka på nuet och blablabla. Men fan vad svårt det är! Vi har klarat att vara ifrån varandra i 5 veckor, det är väldigt lång tid. Men vi klarade det.
Då betyder det ju att vi både verkligen vill. Och älskar varandra!


Kommentarer
Postat av: Elin

:( <33

2009-08-15 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0