UM

Nu är jag precis hemkommen från Södertälje. Jag och Sara skulle till ungdomsmottagning (skulle hämta nya p-piller). Jag hade nummer 5 och det tog 45 minuter innan jag fick komma in! Det är så jävla sjukt. UM har bara öppen mottagning en gång i veckan och då är det proppat med folk. Då funkar det liksom inte att det bara finns två personer som jobbar för det tar ju så grymt lång tid. När man ska ta ut p-piller så kollar de ens blodtryck. Hon sa att mitt var för lågt och att om jag reste mig snabbt så kunde jag svimma. Trots det så fick jag mina p-piller ändå, haha det var lite skumt.
Men undrar ju vart gränsen går då för att man inte ska få det.

Torkel och hans vänner är hemma hos han och grillar, jag är glad att jag inte följde med eftersom det regnar. Nu kollar jag på The Hills, det är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0