Färdigjobbat för ett tag

Äntligen har jag jobbat klart! För ett tag iallafall... Nästa gång jag ska jobba är på söndag. Imorgon ska jag sova ut! Fast inte så länge för det är ju julafton. Men det kommer bli länge iallafall om man jämför med att jag har gått upp 5.30 dom andra dagarna.

Jag känner mig riktigt tjock. På jobbet har vi ätit tårta måndag, tisdag och onsdag. Men när det är jul och man jobbar så får man unna sig såna saker tycker jag. Nu ska jag läsa lite. Ellen fick bland annat 4 böcker av Joakim som jag snodde direkt. Sen ska vi hugga en gran, jag kommer tvinga dom andra att gå ut och fixa en med mig.

 Det blir ingen jul utan julgran!

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Jag lovar dig en gran i morgon. Hoppas vi hittar någon annars får vi sno en av grannen!!!

Kram

2009-12-23 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0