Mammas pojkar

Just nu måste jag plugga. Verkligen verkligen verkligen måste. Men självklart så kan jag inte, är helt slutkörd i huvudet och trött.

Men snart måste jag göra det för kl 20.00 är det mammas pojkar på Tv4 som gäller! Ja jag erkänner, jag har fastnat totalt för den serien. Och resten av mig familj dessutom.

I början hade jag mest fördomar mot Tim och Jane. Tim var vältränad och nattklubbsarrangör (absolut inget fel med det), men jag fick för mig att han var en heartbreaker och skulle vara en divig kille som spelade på sitt utseende. Att hans mamma sa att hon inte tyckte att han skulle vara tillsammans med mörkhyade gjorde inte saken bättre heller. Men faktiskt så är han den killen som har mest respekt för tjejer och han verkar hur härlig som helst!

Jane är väldigt opererad, stora läppar och bröst och lite bitchig av sig. Men hon är också ärlig, vågar stå för det hon tycker och smörar inte för mammorna. De andra smyger runt mammorna och gör allt de säger och smörar som bara den. Nej jag gillar Jane, hon är inte en bitch utan en kavat tjej. ¨

Ikväll är det sista programmet och det kommer jag inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0