Nu är han med mig

Igår kom Torkel hem!!!!!!!!!!

Därav ingen bloggning. Han sov här och det var helt underbart att träffa honom igen. Det var dock inte lika kul att gå upp kl 05.30 när han låg kvar och sov..

Jag jobbar som bara den nu. Inte världens roligaste men jag får pengar och det är inte fel. Ska spara pengarna till i sommar när jag och vännerna ska åka utomlands! På tal om det så saknar jag dom sååå mycket. Men vi syns på fredag iallafall:)

Nu ska jag ta och.. ja, göra ingenting. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh han är här! Vad glad jag blir för dig skull :)

Men jag saknar dig som bara den! Ska vi ses på fredag...? <3

2009-12-23 @ 09:57:28
URL: http://elinsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0