Resurstidsdag

Idag så har vi resurstidsdag idag vilket betyder att jag är hemma. Ska egentligen plugga men jag mår så sjukt dåligt just  nu. Känns som magen ska vända sig ut och in och jag är så yr och illamående. När/om jag mår bättre ska jag plugga för jag behöver det.

I går vad jag för övrigt på akuten. Har fått urinvägsinfektion, igen. När jag var 6 år så fick jag det och blev jätte dålig. Spydde hela tiden och hade 42 graders feber och fick ligga på sjukhus i flera dagar. Efter det fick jag gå på kontroller en gång i halvåret ett tag. Jag har väldigt lätt att få det och har det flera gånger varje år. Mycket jobbigt för det gör så fruktansvärt ont. Man gråter/skriker varje gång man ska kissa. Nu har jag iallafall fått pencellin. Kom på att det kanske är av tabletterna jag mår dåligt? Ska ringa mamma och fråga nu.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: ja det är verkligen jätte fint! :)

haha, ne de hoppas jag med!



Grattis till dig och torkel :D

låter inge kul den där infektionen, :/ du får krya på dig.

puss och kram<3

2009-12-02 @ 18:12:46
URL: http://andieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0