arbetande tjej

Idag har jag jobbatjobbatjobbat. Men det var helt okej för jag stod med en tjej som heter Ida och hon var hur gullig som helst! Då går tiden mycket fortare. Nu ikväll så har jag och Torkel varit på middag hos grannarna, vi fick äckligt god mat. Och det är ju bra, nu när mamma och Eric inte är hemma så slapp vi laga mat en kväll iallafall. Imorgon blir mer jobb, vilket betyder mer pengar. Man ska se det positivt.

Appropå ingenting så har min syster och hennes pojkvän kommit överens om att inte äta godis tills dom firar ett år. Det är liksom ett halvt år kvar, helt sjukt! Men jag och Torkel firar ju 1½ år om tretton dagar, och vi ska försöka göra samma sak fast bara tills då. Jag vet inte om jag klarar mig så länge utan choklad, det blir upp till bevis!



Tretton hela dagar utan det här är typ tortyr

Kommentarer
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

HAHA nej ;) visst är det gott, men ibland måste man låta bli :D

fin blogg!!

2009-07-25 @ 19:57:16
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0