dagen som var

Idag har jag jobbat, som vanligt. Torkel låg dock hemma i sängen hela dagen eftersom han är sjuk. Nu är vi hemma hos han och ska snart kolla på en film och mysa. Ibland är livet bra. Skulle egentligen vara med några vänner men jag stannar hos Torkel eftersom han inte mår bra. Fast tidigare idag uppskattade han verkligen inte mig för jag tvingade i han ipren. Han ville verkligen inte, men då tog jag hans täcke och vägrade ge tillbaka det innan han tog den.

Jaja nog med struntprat. Imorgon ska jag göra en sak som ni kanske får se imorgon kväll eller något! Jag är faktiskt lite nervös.... NU SKA VI MYSA, HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Bild från förra året i London, hittade den på Torkels data nu. Längtar lite tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0