Elins födelsedag

Igår så fyllde min söta vän år, nämligen Elin. Jag och Jennifer träffades och åkte först in till Södertälje och handlade för vi skulle överraska med picknick! Vi köpte en massa godsaker, ballonger och presenter. Sedan fixade vi i ordning allt på en brygga vid kanalen.

Hör kommer lite bilder.



Precis innan Elin kom


Jag och Jennifer


Och så till sist födelsedagsbarnet!

Elin berättade en liten sak också. Hon har många gånger pratat om hur gärna hon vill mjölka en ko, och hon har sagt att det är en sak som hon måste göra innan hon dör. Så av hennes mamma fick hon i present att hon ska få mjölka en ko! Det tyckte jag var riktigt roligt, och Elin blev jätteglad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaw så mysigt det var!!! Jag tycker att vi ska göra om det! Jag älskar er så mycket! Och det ska bli så galet roligt att mjölka kon! :D<3

2009-07-03 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0