farliga växthusgaser

Det är en sak som jag tycker är konstig. Jag vaknade precis upp och nu mår jag hur bra som helst, precis som i morse. Men direkt när jag gick in i växthuset där jag jobbar så höll jag på att spy. Varför? Det bara måste vara något i växthuset som gör att jag blir så dålig. Idag var det min sista dag att jobba också, och det tycker jag är skönt.

Helt apropå ingenting så saknar jag Jennifer, jag saknar att skratta med henne. Tyvärr så jobbar hon hela helgen. Förutom på söndag och då firar Torkel och jag 1½ år (!). Har ingen aning om vad vi ska hitta på, men det får vi se. Vi har pratat om att kanske se Public enemies bla. Vet inte riktgt om det där min filmsmak men Johnny Depp är ju med såååå...haha:)

En annan film jag vill se (dock inte Torkel) är den här! Peter Magnusson är ju så sjukt rolig. Han har regisserat hela filmen och har hvudrollen så den kan ju inte vara annat än rolig. Om jag tjatar på Torkel att jag mår jättedåligt och bara den kan få mig att bli bättre så kanske. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0