HP premiär

Igår var jag och massa andra och såg Harry Potter premiären som sagt. Jag tyckte att filmen var hur bra som helst! Jag tycker att man aldrig brukar skratta åt dom filmerna, men den här skrattade jag till flera gånger. Micheal tyckte att den sög men det var för han hängde upp sig på småsmåsmå detaljer. Jag och Jennifer köpte massa godis innan, jag åt upp allt mitt innan filmen började typ och av någon anledning hamnade nästan allt hennes godis i min mun.

Jag och Jennifer höll typ på och garva hela filmen, inte enbart åt filmen utan andra saker också. Det känns skönt att träffa alla igen. Det var roligt att träffa Malin nu igen, hon som har varit borta i typ en månad. Jätterolig kväll!

Filmen fåååååår..... 4,5/5 poäng.


Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah, jag gav den samma betyg! :D

2009-07-17 @ 19:16:55
Postat av: agnes

men vi är ju typ samma lika;D

2009-07-17 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0