Idag var en bra dag

Idag har jag varit med Elin, Micke och Jennifer. Vi träffades först i Södertälje och åt på Nancys, sen åkte vi hem till mig och gjorde massa saker. Bland annat så spelade vi kubb, boule, fotbollsspel, Elin och Jennifer red, vi åt med mera. Men framförallt skrattade vi, och det är ju underbart!

Jag har saknat dom väldigt mycket så det var kul att träffa dom igen. Nu träffade jag ju Elin och Jennifer förra tisdagen men ändå, det känns som flera veckor har gått.

Elin berättade att hon hade varit och mjölkat en ko i måndags (hon fick det i födelsedagspresent), och visade en massa bilder. När hon visade oss en bild så tänkte jag "åh vilken söt liten kalv", och då sa hon att det var hon. Hahha! Tur att jag inte sa det högt för då hade hon nog blivit arg. Nu ser hon det ju när hon läser det här i och för sig, menmen. Jag skyller på att det var mörkt och jag faktiskt hade svårt att se.


Det var en väldigt rolig dag/kväll iallfall.


Jennifer och Elin provade på att rida

Jag sprang hur mycket som helst, alltid bra med kondition

glada

hon är så fin

jennifer på en stor sten

hahaha sista bilden på mig och micke som rumpnissar


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en underbar dag, gumman! Jag älskar dig!

2009-07-09 @ 18:35:41
Postat av: Agnes

ÄLskar dig också plutt!

2009-07-09 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0