Jävla får

Seriöst. Torkel bor som i en idyll här ute på landet. MEN, och inte ett litet men är att det går massa jävla får utanför hans hus. Visst "får är jättegulliga djur", ja men inte när dom är utanför fönstret och låter som hulliganer exakt hela tiden. Och som dom låter! Redan igår när jag kom hit och klev ur bilen började dom bräka (?) åt mig. Och inatt så har jag knappt kunnat sova.

Jag och Torkel var redan vettskrämda när vi skulle gå och lägga oss för jag tyckte att jag "såg någon" stå i rummet och iakta oss. Speciellt Torkel höll på att kissa på sig, hahhah. Efter det så låg jag och inbillade mig att det var min döda pappa som stod och kollade på oss. Lite senare på natten så vaknade jag av de där jääävla fåren. Jag blev skiträdd när jag hörde dom, jag trodde att det var barn som har blivit plågade och skriker...

Jag och min kära vän Pontus pratade lite på msn om mina väldiga bekymmer, han visade dock ingen empati utan skrattade bara åt mig...



Agnes säger:
 alltså jag är hos torkel och han har några jävla får här utanför
 jag har vaknat hela natten av att dom har låtit, jag har drömt mardrömmar om dom och
 har trott att det är döda barn som står ute och skriker på oss
pontus        ' säger:
 HAHAHAHHAHA
Agnes säger:
 jag ska döda dom
pontus        ' säger:
 göre 
Agnes säger:
 jag ska gå ut på natten med en yxa och hugga av deras halsar
 jag orkar inte med dom längre
pontus        ' säger:
 HAHAH JAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: pontus

asså hahahah jag älskar att skriva HAHAH :o

2009-07-04 @ 12:25:16
URL: http://pontusisgreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0