Kom tyvärr inte på någon bra rubrik

Igår så fyllde Torkel ( oj, jag höll på att skriva vi. jag tror att vi umgås för mycket med varandra ) år som sagt. På kvällen så åt vi en grymt god middag och han fick presenter. Av mig och liiiiite av Ellen så fick han en spikmatta. Han har lånat hans mammas spikmatta ibland och han älskar det. Han blev jätteglad för presenten, och det är ju bra!

Idag så har jag, Torkel och Gustav varit på stranden ett tag och det var galet varmt. Efter det så fick jag skjuts hem hit och nu sitter jag här. Jag har dock märkt att jag har bränt mig på benen och rumpan, inte minst när Ellen skrek/skrattade när hon såg mig.

Nehepp nu pallar jag inte sitta här längre för jag blir så rastlös, ska nog fråga mamma om vi ska övningsköra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar min Aggy

2009-07-02 @ 18:41:33
Postat av: agnes

Fin blogg o snygg header.

2009-07-02 @ 18:49:29
URL: http://mysizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0