Så var det

Nu har jag kommit hem ifrån Köping. Där var det lika mysigt som vanligt, jag var mest med min kusin Max. Han har hållit mig vaken så sent på natten att jag är helt utmattad, men det är ju sommarlov så det är skitsamma. Vi hade jätteroligt iallfall!


Mamma hämtade mig vid stationen i Södertälje nu på kvällen och så har vi handlat mat, och inte lite heller. Mamma och Eric åker nämligen till Turkiet i en vecka nu på söndag så vi köpte mat för hela veckan dom är borta. Det känns som mamma tror att vi ska svälta ihjäl medan dom är borta, med tanke på hur mycket mat vi köpte.


Torkel är på roadtrip med sina vänner nu. Jag kan inte säga vart dom är, om dom har kul, vad dom har gjort, när dom kommer hem osv. Grejen är att man måste liksom prata med varandra för att veta sånt, vilket vi inte gör. Han inte gör. Skitsamma, det betyder bara att han har kul. Och imorgon ska jag ha väldigt kul. Först ska jag vara med Sara på dagen och på kvällen ska jag träffa massa andra och se Harry Potter premiär. Dessutom så kommer mina kusiner hit, så det händer en massa skoj.


Nu ska jag ut i stallet som vanligt. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0