så var man sjuk, igen..

Okej. Jag gick till jobbet och det var inte bra, jag mår skit nu. Igår kväll och i morse så mådde jag bra (okej inte toppenbra, men helt okej) så jag tänkte att jag går till jobbet ändå. Inte smart. Så fort jag gick in i växthuset så fick jag den där illamående känslan. Ni vet, man tror att man ska spy men så gör man inte det. Det är nästan ännu värre kan jag tycka. Mina höfter började också värka och jag var bara tvungen att gå ut därifrån. Så nu ligger jag här.
Jag som vill ha pengar liksom. Menmen, om jag hade fortsatt att jobba så skulle jag förmodligen vara sjuk längre, och det är det inte värt. Fast jag tycker att det är riktigt skumt att mina höfter gör så ont. Igår när jag reste mig upp så ramlade jag ihop för det gjorde så ont. Och i morse så stod jag och darrade i benen och knäna vek sig. Skumt.

Nu ska jag försöka vila lite!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men shit gumman :( <måste krya på dig så du är bra tills vi ses! <3

2009-07-31 @ 19:16:36
Postat av: agnes

haha ja...:) jag älskar dig hörru. <3

2009-07-31 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0