sängen nästa

Nej nu ska jag sova. Ska upp tidigt som bara den imorgon. En av de sämsta anledningarna att bo i Hölö är att bussarna går så himla sällan. Jag ska som sagt in till sthlm imorgon och jag kunde välja mellan en buss som gick 10 och en som gick 13. Suck. Som sagt, sängen nästa. Ett litet problem är bara att jag har en syster som har däckat i min säng så jag kan inte lägga mig där. Om jag inte knuffar henne åt sidan och klämmer mig ner bredvid. Har inte riktigt hjärta att väcka henne, hon sover så sött.


Åh nu blir jag så där känslosam igen. Idag när jag och mamma var och hämtade Ellen på tågstationen så började hon gråta när hon såg mig. Hon har varit borta i 5 dagar och saknat mig så mycket. Det är äkta syskonkärlek. Men det är nog för att vi är tvillingar också, det är en väääldigt speciell relation. Jag vet vad hon känner och tänker utan att hon behöver säga det osv. Men nehej, nu ska jag gå och lösa mitt lilla problem. GODNATTTTTTTTTTTTTTTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0