jobba,äta och sova

Hallå! Nu har jag inte skrivit på två dagar eller något sånt, och det beror på att jag har absolut ingenting att skriva om. Jag och Torkel jobbar, äter och sover och inte så mycket mer. Fast igår träffade jag Sara, och det var ju kul! Fast jag råkade somna i hennes säng, haha. Jag är så himla trött nu  när jag måste gå upp halv sex på morgonen för att jobba, men pengar är ju alltid bra att ha så jag pallrar mig upp ändå.

En annan sak som jag och Torkel jämt nu för tiden är att kolla på MTV. Vi vet när alla program går på vilka tider. Riktiga nördar är vi.



Torkel sitter och myser med katten som har en liten speciell ställning...


Kommentarer
Postat av: Sara

haha aa de ser ju lite misstänkt ut xD hehe

2009-07-31 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0