Älskade ponny

Nu är första gången på hela dagen sedan 05.30 som jag sítter ner och tar det lugnt. Jag har som vanligt jobbat, jag vill inte skriva om det för jag blir trött bara jag tänker på det. Efter jobbet så gick  jag raka vägen ut till stallet och red Max. Känslan man får när man rider ut lite senare på sommardagen på en häst som man verkligen älskar borde alla få uppleva. Det är underbart när det är sådär lagom varmt i skogen, fåglarna låter och solen skiner ( nu låter jag som en gammal tant) , då går det verkligen ett lyckorus genom kroppen. Max och jag ska tävla om två veckor så vi håller på att ladda för fullt!


Snart kommer Torkel hit, så jag borde hoppa in i duschen med tanke på att jag är jättesmutsig och har typ baconhuvud just nu.


Ska passa på och göra det nu, ha det så bra allihopa!


Torkel kom ut och lekte fotograf


Jag tycker om min häst så himla mycket!


Kommentarer
Postat av: Carin Gahm

Jag förstår känslan precis! :)

2009-06-25 @ 19:02:42
Postat av: jennifer

hahaha, tant agnes <3

2009-06-25 @ 20:06:10
Postat av: Agnes

jennifer, du kan vara en tant^^ <3

2009-06-25 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0