Lite om dagen

Vilket underbart väder det är nu! Hela jag blir så lycklig av att kunna njuta av det utomhus också och inte vara instängd i ett växthus. Idag så har jag varit på stranden hela dagen och jag tog mitt första dopp för i år, det kan tyckas vara sent men inte för mig som på de senaste åren har blivit en riktig badkruka.

Lite brun har jag hunnit bli idag också. Fast inte om man jämför med Sara, när jag såg henne igår så fick jag nästan en chock av att se hur brun hon var. Kära nån!

Efter stranden så åkte jag hem och övningskörde, fyfan vad bra det gick! Det är tredje gången jag övningskör och jag körde ute på vägen. Jag kan slå vad om att jag kommer ta mitt körkort innan Torkel, han är 21 och har inte tagit det än.. Båda vi har sagt att i framtiden så kommer jag köra bil och han läsa kartan. Han kommer antagligen inte ha körkort och det där med att läsa karta är verkligen inte min grej. ( Tex så hade vi orientering i min förra skola och jag och min vän kom 2 timmar för sent, vi hade kommit ännu senare om jag inte grep tag i en liten 6 årig pojke som fick gå med oss i någon kilometer och visa vägen tillbaka...)

Jaja, nu ska jag ut och ta en liten ridtur med ponnyn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0