Rest in peace

I morse när jag lyssnade på radio i mobilen så sa dom att Michael Jackson var död, typ sähär " idag hyller vi Michael Jackson och sorgen över hans död är mycket stor". Innan det så hade jag inte lyssnat så noga men när jag hörde det så blev det helt annat. Jag kunde inte fatta att det var sant, det kan jag inte än. Michael Jackson har alltid varit en av mina stora musikidoler.

Man vet inte än just varför han fick hjärtstillestånd, men det ska man få reda på senare idag. Michael Jackson var en udda person men samtidigt en fantastisk musiker. Hans musik har regerat i flera årtionden, han är verkligen The King Of Pop. Även fast han sågs som en konstig typ så gjorde han faktiskt många bra saker också, tex så är han den kändis någonsin som har skänkt mest pengar till välgörenhet. I och för sig så skulle det ha varit bra om han hade sparat lite med tanke på så stora skulder som han hade.


Det kommer ta lång tid för mig innan jag verkligen har fattat att han är död, jag kan bara säga att det är RIKTIGT tråkigt.


Kommentarer
Postat av: pontus

seriöööst vi typ satt fett deppiga igårkväll här hemma :( han va fan bäst!

2009-06-27 @ 00:28:43
URL: http://pontusisgreat.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemskt :( jag kom på varför jessica inte svarar, hon är ju utomlands, fatta om hon inte vet något :(

2009-06-27 @ 16:22:06
Postat av: Elin the best!

Det var föresten jag som skrev det där :P

2009-06-27 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0