10 november

Det är så tråkigt att vakna till ett grått väder. Varför måste landet som just jag bor i vara så..tråkigt?

Hur som helst sitter jag i skolan just nu. Har precis haft engelska där jag har pratat om min bok. Det gick faktiskt bra tror jag. Men ni vet ju hur det är. När man tror att det går bra så har det inte gjort det och tvärtom. En helt otrolig sak som hände igår var att jag fick MVG på mitt kemiprov. Michael tycker att jag skryter om det, men det gör jag inte. Jag är chockad. I högstadiet när vi hade kemi så sov jag eller skrattade med Elise, allt förutom att lyssna på vad läraren sa. Jag tyckte (tycker fortfarande) att det är det tråkigaste ämnet någonsin. Och därför blev jag så förvånad. Men glad så klart!

Senare idag ska jag ha Ung företagsamhet. Mitt företag tillverkar smycken i två stilar. På så sätt kan du vara den du är eller prova på en ny stil. Jag måste säga att våra smycken är så grymt snygga så jag vill köpa alla själv. När vi har tagit bilder på smyckena och kommit igång mer så ska jag lägga ut dom på bloggen och ni kan självklart köpa dom om ni vill!



Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0