Äckliga ärtbilen

Nu är jag tröööött. Men det är inte så konstigt med tanke på att jag gick upp 5.15 i morse. Hemskt. Jag och mamma var nämligen själva hemma och vi var tvungna att åka tidigt för vi skulle lämna hennes bil på verkstad. Under dagen var vi tvungna att låna en bil av verkstaden så länge. När vi hade gått in för att hämta nyckeln så såg jag bla 3 små gröna äckligt fula bilar, men tänkte inte så mycket mer på det. Och tror ni inte att det är en sån vi får låna eller? Jo!


Mamma blev eld och lågor och verkligen älskade den där bilen. Hon funderar på att köpa en ny liten bil och tyckte den var perfekt. Det var knappt så jag ville sätta mig i den där bilen. Hon var så glad att hon ville skjutsa mig enda upp till skolan. Aldrig annars blir jag skjutsad ända upp till skolan men idag när vi hade den äckliga bilen så kunde hon naturligtvis det. Jag hoppade/kastade mig ut ur bilen och sprang in till skolan...

 

Nu ligger jag i Ellens säng. Det är så kallt i mitt rum så jag kryper ner i hennes 1.60 m säng, det är fint. Och imorgon ska jag till Sthlm och sova hos Carina! Det blir väldigt kul för jag saknar henne så mycket. På lördag vet ni alla vad som händer för det har jag sagt. Jag säger bara att Edward kan slänga sig i väggen med tanke på vad man har sett av Jacob Black. Så det så.

Väldigt osammanhängade inlägg. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0