Det går inte!

Jag vet att jag inte har laddat upp några bilder från resan. Men jag har en anledning. Det går inte! Jag blir så himla trött på mitt internet som är så segt och sabbar allt. Men tro mig, jag försöker tills det går. Jag är envis av mig.

 

Igår var jag med Ellen och Joakim på bio. Lite tragiskt att jag hänger med min syster och hennes pojkvän på något sätt, känner mig som tredje hjulet. De var jättesnälla och roliga, men när dom börjar pussa på varandra känner jag mig något utanför och kollar ner i mitt godis och tröstäter. Haha. Okej så jobbigt är det inte, men jag saknar min pojkvän.

Hur som helst så såg vi MJ´s film This is it. Om ni inte har sett den-se den. Man märker hur otroligt skicklig han var. Han var också en omtänksam person och han var verkligen inte som media har beskrivit honom. Han var en underbar människa, verkligen.

Nu ska jag plugga och sen försöka ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0