I´m back!

Hej!

Nu är jag hemma fran paradiset. Det känns... helt okej. Jag har saknat så många så det ska bli kul att se alla igen. Tyvärr råkar det vara så att många av mina vänner är sjuka, riktigt tråkigt. Hoppas alla blir bättre snart!

Jag har gjort så mycket i Thailand och det har varit så underbart. Verkligen. Vi har solat, badat, snorklat, fått thaimassage, åkt snabba båtar, varit dryga mot försäljare, ridit elefant och mycket mer. Jag har tagit jätte mycket bilder som jag ska lägga upp senare idag så att ni får se!

Det är väldigt kul att så många har kollat in på min blogg fast jag inte har uppdaterat. Nu lär det bli roligare för er att läsa när jag faktiskt uppdaterar. :)

Vi hörs senare idag när jag lägger upp alla fina bilder!

Kommentarer
Postat av: torkel

gaaah! Jag vet inte om jag ska kolla sen, eller vänta på att du kommer till mig så vi kan titta på dem tillsammans?!

2009-11-07 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0