Så satans seg

Idag slutade jag tidigt, hade bara en lektion! Nu har jag kommit hem och ätit. Snart ska jag gå ut till stallet och rida min lilla ponny. Alltid när jag kommer hem så är det mörkt, så jag måste rida i paddocken och det blir så trååååkigt dag efter dag efter dag. Så nu när det är ljust så ska vi passa på att rida ut!

Efter det tror jag att jag ska gå in och sova lite faktiskt. Igår somnade jag på en föreläsning och när jag satt vid datan. Jag somnade, bokstavligen, datorn. Då är man trött. Efter det ska jag nog passa på att plugga lite. Om två veckor har vi ´4 inlämningar på en dag.. Så jag ska försöka få lite gjort. Och så måste jag städa för Malin kommer hit imorgon.

Varför kan man inte få bara ta det lugnt en dag när man är hemma tidigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0