Synproblem eller inte?

Det finns en sak som gör mig galen. Och det är att varje kväll när jag sitter vid datorn/kollar på tv:n så blir mina ögon elt konstiga och jag ser ingenting. Det känns som jag har grus i ögonen och måste gnugga för att få bort det, men det GÅR INTE. Hemskt är vad det är. Antingen är det för att jag har problem med migrän och får så, eller så behöver jag skaffa linser eller glasögon. Och om det är något jag inte tänker göra så är det att skaffa glasögon. No way. Ser ut som Agda 60+.

Dessutom så är jag för lat för att kolla upp något av det, så jag antar att det kommer fortsätta som det har gjort det senaste året.

Fast å andra sidan OM man skaffade linser så kanske man skulle skaffa några coola. Jag tänker mig kanske några röda. Skulle vara roligt om jag träffade Torkel och sa att jag hade fått en ögoninflammation som inte skulle gå bort på flera veckor...


Kommentarer
Postat av: Helena

Hi hi... skojjiga du.. det kan ju vara en rolig historia att höra om...eller?! HI HI :)

2009-11-18 @ 09:43:36
URL: http://www.susans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0