The twilight saga

Lördag kommer bli en bra dag! Först ska jag träffa massa vänner och äta och sen ska vi gå och se New Moon! Jag lääängtar. Just har jag precis läst alla böcker, igen. Jag är en sån person, om jag tycker om några böcker kan jag läsa dom igen hur många gånger som helst. Nu börjar jag längta som en tok till på lördag!

Killen under bilder gör inte så att längtar mindre precis. Men en sak som vi upptäckte idag är helt sjuk. Han är 92:a, alltså 17 år! Lika gammal som mig! Det ser verkligen inte ut som det, han ser mer ut att vara... 20 någonting? 17 åringar har inte en sån kropp, det går bara inte.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå tjejen!



Välkommen hem!! Vill du vara med och tävla om ett armband från MYD? Välkommen in till mig :)



Kramar Helena

2009-11-17 @ 19:40:28
URL: http://www.susans.bloggsida.se
Postat av: Lisa

Ahhh han är ju sååå himla snygg:D Jag smälter!

Kolla gärna min blogg

2009-12-02 @ 22:14:33
URL: http://lisaajaacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0