Tillverkningsdag

I inlägget under skrev jag att jag var med Malin igår och gjorde smycken. Nu så ska jag snart ta och övningsköra till henne så ska jag, Malin, Elin och Micke fortsätta med tillverkningen. Micke är Malins pojkvän och hon har verkligen lurat honom att hjälpa till. Det tar sin tid och är så pillrigt. Men han får vika lotter och såna saker, för vi ska ha lotteri på söndag där ni bland annat kan vinna ett valfritt smycke!

Ikväll så ska vi hem till Frida. Jag tror vi behöver det efter den här dagen. Det ska iallafall bli riktigt kuuuul. Efter det åker vi hem till Malin igen och sover hos henne för på söndag ska vi upp och fixa inför julmarknaden.

Den här helgen har/kommer vara riktigt bra känner jag. Men nu måste jag sätta fart. Ska åka till Malin om 40 minuter och jag sitter med blött hår och har inte ens ätit frukost.

Ha en toppen lördag!

Kommentarer
Postat av: Ines ^^ ! :)

rösta snälla på mej som Linas blogg tips hos http://liinaab.blogg.se vore super snällt !!! tack å kram du är bäst :) ♥

2009-11-29 @ 17:42:18
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0