6 dagar kvar till.....thailand!

Idag är det ingen annan dag än söndag. Konstigt nog så har jag inte söndagsångest som jag alltid brukar ha på söndagar. Kan bero på att om en vecka så är jag i Thaaaailand. Okej jag ska inte tjata mer om det. Den här dagen har vi åkt och ätit god mat i Stockholm. Jag åt så mycket, för mycket.

Nu ska jag bara ta det lite lugnt och ladda inför nästa vecka som är sista skolveckan för mig för ett tag. För vet ni vad? Om 6 dagar åker jag till Thailand! Har jag sagt det?

Nej nu ska jag sluta vara jobbig och ägna mig åt nåt vettigt. Typ.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får det riktigt skönt! :)

är väldigt avis,haha

puss <3

2009-10-24 @ 00:11:10
URL: http://andieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0