Jag kommer sakna er

Godmorgon!

Jag är verkligen uppe med tuppen idag. Igår spenderades kvällen hemma hos Frida, åååh så mysigt det var. Jag, Frida, Malin och Jennifer såg på två Johnny Depp filmer och hade det allmänt trevligt. Frida har det så mysigt hemma hos henne, och med det bästa sällskapet blir det perfekt. Idag gick vi upp klockan 7 på morgonen för jag skulle ta bussen hem tidigt för jag har väldigt mycket att göra nu innan jag åker.

När vi stod vid busshållplatsen och såg bussen komma så fick jag en klump i magen. Jag kommer sakna mina vänner så mycket! Jag kommer också sakna mina föräldrar väldigt mycket. Ja jag vet att det "bara" är 12 dagar som vi är ifrån varandra men ändå. En dålig fobi jag har är att jag alltid tror att det ska hända dom jag älskar något när jag inte är med dom och försöker skydda dom. Haha ja jag vet att det låter töntigt. T.ex. när jag och Ellen går på vägen hem och det kommer någon bil så måste jag ställa mig framför henne för om den skulle köra på oss så kör den på mig och inte Ellen. Jag är livrädd för att mina älskade ska göra sig illa eller dö.

Självklart så vet jag att det inte kommer hända nåt. Och självklart ska jag göra mitt bästa för att inte tänka dom tankarna när jag är borta. Och självklart kommer jag att njuta otroligt mycket när jag är i Thailand.















Haha måste bara säga att jag hittade ingen annan bild på Malin på den här  datan. Men hon hade kläder på sig och vi tyckte att det var kul att hon hade råkat ta med sig en på tok för liten handduk till idrotten. Jag vill inte vara elak mot någon här på min blogg!:)







Okej jag har inte så mycket bilder på datan. Men ni som inte blev med på bild vet vilka ni är som beyder massa för mig. Nu tar ni det jävligt lugnt så inget händer er, hahha.

Skriver lite senare innan jag åker!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha shit vilken bild på mig xD KOmmer sakan dig jätte mkt, och sen har jag itne träffat dig på länge :( puss älskar dig <3

Hade så skönt nu och slappna av!

2009-10-24 @ 15:18:30
Postat av: jennifer

jag saknar dig redan nu sjukt mycket :'(.

var rädd om dig nu! <3

2009-10-24 @ 16:20:58
Postat av: Mamma

Ha det bäst!!! Njut och ha det bara bra!

Kommer att sakna dig men vi får kramas nu och när du kommer hem!!!

Kram & Puss

Älskar dig!!!

2009-10-24 @ 17:13:19
Postat av: Elin

Var rädd om dig, och ha det riktigt roligt! <3

2009-10-25 @ 18:10:30
Postat av: Anonym

Var rädd om dig, och ha det riktigt roligt! <3

2009-10-25 @ 18:10:48
Postat av: JESSICA

ha så kuuul!!=)<3 vi ses i skolan när du är tillbaka..puss<3

2009-10-27 @ 11:56:02
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0