Fredag

IDAG ÄR DET HELG!!

Den här dagen tänker jag spendera och göra ingenting. Jag kommer inte ihåg senaste gången jag var hemma en helgkväll och bara tog det lugnt, så idag tänker jag göra det. Äta god mat, kolla idol och vräka i sig godis med familjen plus Ellens pojkvän (som är som en i familjen). Trodde inte att jag skulle uppskatta det så mycket men det gör jag.

Men imorgon ska jag vara med mina vänner. Först ska jag, Malin och Elin hem till Malin och beställa lite saker till vårt företag som vi har startat! Jag berättar mer om det sen när vi har kommit igång med det lite mer. Senare på kvällen ska vi träffa lite andra vänner förhoppningsvis och göra någonting. Egentligen skulle vi hem till Malins pojkvän och fira att han hade fyllt år, men tyvärr så blev hans mamma sjuk...

Nu ska jag ha världens tråkigaste lektion, hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vacker bild, verkligen!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAH

2009-10-16 @ 13:20:32
Postat av: jennifer

verkligen ;) . hahaah

2009-10-16 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0